Het karakter van Gemeente Gado Bung wordt gekenmerkt door een centrale rol voor het gebed

Over Gemeente Gado Boeng!

Onze naam, “Gado Bung,” wat “God is goed” betekent in het Surinaams, weerspiegelt onze diepe dankbaarheid voor Gods genade en goedheid in ons leven. Het is een herinnering aan de kracht van het gebed en het geloof dat ons door moeilijke tijden draagt.

In Gemeente Gado Bung staat gebed centraal. We geloven in de helende kracht van bidden en organiseren naast reguliere diensten ook bijbelstudies en gebedsbijeenkomsten. Ons praiseteam leidt zangdiensten, geïnspireerd door Psalm 150, en we trekken ook naar de natuur om daar te bidden, gelovend in de kracht van gemeenschappelijk gebed.

Voor het jaar 2024 hebben we duidelijke doelen voor ogen. We streven ernaar onze band met God te versterken in deze uitdagende tijd en het evangelie van Jezus Christus te delen, overtuigd van de positieve verandering die het leven van mensen kan brengen.

Bij Gemeente Gado Bung verwelkomen we iedereen die op zoek is naar spirituele groei, gemeenschap en Gods liefde. Samen bouwen we aan een plek waar Gods goedheid centraal staat en waar we elkaar inspireren om te groeien in geloof en liefde.

Sluit je aan bij ons en ontdek de kracht van Gods goedheid in je leven.

God is goed – altijd!

Wat wij doen.

Onze Missie:
Bij Gemeente Gado Bung geloven we in het belang van een sterke relatie met God, vooral in deze uitdagende tijden. Daarom is een van onze belangrijkste doelen voor 2024 het verder versterken van onze band met God door middel van gebed, bijbelstudie en gemeenschap.

Evangelisatie:
Een ander belangrijk doel van onze gemeente is het winnen van zielen voor het koninkrijk van God. We begrijpen dat veel mensen nog steeds op zoek zijn naar de waarheid en de liefde van Jezus Christus. Daarom zetten we ons in om onbekeerden te overtuigen van de positieve verandering die ze kunnen ervaren door Jezus in hun leven te verwelkomen

Het ontstaan van de oprichting van Gemeente Gado Bung.

Het ontstaan van de oprichting van Gemeente Gado Bung (God is goed) is verbonden met het persoonlijke verhaal van apostel Armand en zijn gezin. Nadat hij zijn lidmaatschap bij de Rooms Katholieke kerk had opgezegd, begon apostel Armand thuis het evangelie te verspreiden. Uiteindelijk resulteerde dit in de vorming van Gemeente Gado Bung.

De naam “Gado Bung” draagt een diepere betekenis die voortkomt uit een moeilijke periode van ziekte en frustratie in het leven van apostel Armand en zijn gezin. Ondanks de uitdagingen bleven zij vasthouden aan hun geloof en baden ze onophoudelijk. De overtuiging dat ze uiteindelijk gezond en wel uit deze duistere periode tevoorschijn kwamen, schreven ze toe aan de genade en goedheid van God.

Aankomende Evenementen

Begi na Apatou

Datum: zaterdag 11 mei 2024
Tijd: 10:00u